.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا

به گزارش شمال نیوز،‌ احمد وفادار در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی، اظهار داشت: طی روزهای اخیر قیمت دلار در بازار ایران کاهش یافته و همین امر موجب کاهش قیمت طلا و سکه شده است.

وی کاهش قیمت طلا و سکه را بی ارتباط با ماه مبارک رمضان و کسادی بازار خواند و گفت: قیمت طلا وابسته به طلای جهانی و ارز است و هر زمان این دو عامل تغییر کنند قیمت طلا در بازار داخلی نیز تغییر خواهد کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران درباره ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه طی روزهای آینده تصریح کرد: کاهش قیمت طلا و سکه قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت که این قیمت‌ها تا چه زمانی کاهش خواهد یافت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز (یکشنبه 30 تیرماه) نسبت به روز گذشته بدون تغییر و با ارزش 1297 دلار در قیمت گذاری طلا و سکه بازار داخلی بکار گرفته شده است.

بر همین اساس امروز هر گرم طلای 18 عیار در بازار طلافروشان با ارزش 98 هزار و 500 تومان و هر مثقال طلا با ارزش 427 هزار تومان قیمت گذاری و مورد مبادله قرار می گیرد.

در بازار سکه فروشان هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ارزش 970 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش یک میلیون و 14 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با ارزش 540 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش 340 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی 232 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته می شود.

صراف‌های خیابان فردوسی از تشدید نوسانات ارزی طی دو روز گذشته خبر می دهند و می گویند هم اکنون بازار در انتظار کاهش قیمت‌هاست؛ روز گذشته دلار برای ساعتی به نرخ فروش 3050 تومان و نرخ خرید 3000 تومان رسید و بعد از ساعتی این نرخ تغییر کرد. هم اکنون دلار با قیمت 3090 تومان در خیابان فردوسی فروخته و با قیمت 3020 تومان از مردم خریداری می شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.